BarchLoon یک استراتژی حمله خوب برای تاون هال 5 و 6 برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 657
نویسنده : آرش حسین زاده

BarchLoon

استراتژی حمله BarchLoon به نظر من یکی از بهترین استراتژی های حمله برای تاون هال 5 و 6 است که تاکنون دیده ام ، با استفاده از این ترکیب ارتش شما می توانید سه ستاره کسب کنید و اگر به درستی و عاقلانه نیز این استراتژی را پیاده کنید چه بسا تاون هال 7 را نیز سه ستاره کنید ! و باید برای اینکه کلا در بازی کلش آف کلنز موفق باشید باید استراتژی ها را تمرین کنید ، متاسفانه اکثر ما یاد گرفته ایم که بربر و آرچر را به تعداد زیاد بسازیم و در زمین حریف بریزیم و نظاره گر باشیم که هر چه پیش آید ، خوش آید !!!

برای توصیف و چگونگی این استراتژی به ادامه مطلب کلیک نمایید ...

این استراتژی برای بازیکنان با تاون هال 5 و 6 کاملا جدید است و می توانید با توصیه های ما یک پیروزی شیرین را برای خود رقم بزنید.

ترکیب ارتش در استراتژی BarchLoon

با فرض اینکه تمام اردوگاه ( آرمی کمپ ) هایمان آخرین لول خود را دارند ، این نیروها و تعداد زیر را توصیه می کنیم :

2x

Clan Castle

هاگ ریدر : کلید اصلی این استراتژی است ، که سطح 4 آن نیز بهتر است ، البته بدون آن نیز این استراتژی قابل انجام است ولی کار مقداری سخت خواهد شد ، در صورتی که کسی از افراد کلن هم این را نداشت میتوانید جاینت  یا ویزارد را جانشین آن کنید.

چگونگی انجام استراتژی حمله BarchLoon

قدم اول : مانند هر حمله ای خالی کلن دشمن رکن اصلی موفقیت در حملات است که باید توسط بربرهای خود نیروهای کلن کسل حریف را بیرون کشیده و آنها را به گوشه ای از زمین و به دور از تیررس ساختمان های دفاعی کشانده و سپس توسط آرچرهایمان آنها را محاصره کرده و تمام نیروهای کلن کسل حریف را نابود کنیم ! باقی ماندن حتی یک نفر از آنها تا آخر حمله باعث اذیت و حتی عدم تمرکز و شکست ما خواهد شد.

قدم دوم : نابودی نزدیکترین ایردیفنس ها (ضد هوایی) ، که توسط بربرها و آرچرهای باقی مانده انجام می شود ، بربرها را به عنوان سپر گوشتی رها کرده و پشت سر آنها با کمی مکث ، آرچرها را نزدیک و پشت بربرها که به سمت ایردیفنس یورش برده اند رها می کنیم ، با این وضعیت ، بربرها زیر آتش هستند و آرچرها در حال نابودی ساختمانهای دفاعی حریف و هدف هم یکی از ایردیفنس های نزدیک به کناره ها است . همچنین بمب ها و تله ها هم برای پیشروی بهتر آرچرها توسط بربرها منفجر و یا از کار می افتند.

قدم سوم : حال نوبت رها سازی هاگ ریدر های داخل کلن مان است تا باز هم بتوانیم ایردیفنس های حریف و یا حتی آرچر تاورها را نابود کنیم که هاگ ریدر ها به راحتی از عهده این کار بر می آیند و در صورتی که جان هاگ ریدر ها یمان کم شد و به مرز قرمز رسید با زدن اسپل سلامتی آنها را مقاومتر می کنیم تا ضربات بیشتری وارد سازند.

قدم چهارم : رها سازی بالون ها با استراتژی اطراف زمین حریف بصورت زیر بهتر است :3 عدد بالون را برای نابودی یک آرچر تاور ، یک مورتار ، یک کنون و 4 عدد بالون برای نابودی یک ویزارد تاور - شما باید این تجهیزات را هم نابود کنید ، چرا که آنها نیز قابلیت نابودی و زدن نیروهای هوایی را دارند و از طرفی سرعت بالون ها هم بسیار وحشتناک کند و آهسته است.

چند توصیه برای شما :

+ داشتن طلسم رعد و برق و استفاده از آن لزومی ندارد و بی فایده است.

+استفاده از طلسم شفا دهنده در این نوع حملات برای شما لازم و ضروری تر می باشد.

+اگر هاگ ریدر ها توانستند دو ایردیفنس حریف را از بین ببرند ، شما از طلسم سلامتی برای جان دادن به بالون هایتان استفاده کنید و آنها را سلامتی بدهید.

+اگر هاگ ریدر ها و یا غول ها نتوانستند ایردیفنس را نابود کنند از طلسم سلامتی برای بالن هایتان استفاه کنید.

+اگر برای حمله به تاون هال 7 از این استراتژی استفاده می کنید ، حتما به دوطلسم شفا دهنده نیاز خواهید داشت.

+اگر تاون هال 7 هستید و داگون هم آماده ندارید ، می توانید از این استراتژی استفاده کنید.

نکته آخر هم اینکه این نوع استراتژی برای حملات فارمینگ گران و پر خرج است و بهتر است فقط در حملات کلن وار از آن استفاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: